2013. augusztus 25., vasárnap

Nemzeti vagyok és Magyar

Kezdem az elején, másképp nem is igen tehetném a könnyebb érthetőség okán. 37 éves vagyok és megértem arra, hogy a világ és ember dolgait megértsem és értékeljem, ezzel együtt pedig véleményem formáljam, hogy „ébredésre” buzdítsak másokat is. Szeretném ezt úgy tenni, hogy ne egy megmondó legyek – aki csak elfogadtatni akarja a világnézetét másokkal – hanem a gondolataimat átadva vezessek rá minél több embert arra, hogy végre elkezdjen önállóan gondolkodni, félre téve az évtizedek alatt felvett dogmákat és a kormányainktól, társadalmunktól, ismerőseinktől, barátainktól és szüleinktől kapott pejoratív, de annál önmegvalósítóbb gondolatokat. Mai szóhasználatban kifejezhetném ezt úgy is, hogy programokat, amiket közvetlen és tágabb környezetünk ültet és ültetett belénk.

Hiszem, hogy akik ezeket a sorokat olvassák és későbbi fejezeteimet olvasni fogják, önállóan lesznek képesek felismerni a világ történéseit és saját életük valódi irányítását és a kezdeményezést is egyaránt magukhoz ragadhatják.

A továbbiakban mindig tegező hangnemet fogom választani egyes illetve többes számú megszólításban is, mert szeretném, ha az információt bizalmasan fogadnátok, és nem pusztán egyénként, hanem egy közösség alkotó részként egyaránt, egyébként az egész olvasásnak nem sok értelme lenne. Nem egyszerű folyamat feltörni azokat a bizonyos programokat és úgy megfogalmazni a közlendőmet, hogy azt elfogadjátok azokat gondolatébresztőként.

Az információk átadásához nem a könyv formátumot választottam, hanem a jóval szélesebb nyilvánossághoz eljutó interneten teszem közzé a gondolataimat. Ezért most a könyvekben szokásos előszó, vagy a szerző bemutatása helyett, engedjétek meg, hogy néhány sorban bemutassam magam és azt, hogy miként jutottam el oda, hogy vegyem a bátorságot ahhoz, hogy másokkal merészeljem felismertetni, hogy mit is látnak vagy tesznek esetenként rosszul.

Mint azt már jeleztem 37 éves vagyok, de ez természetesen nem mindig volt így! Úgy éltem fiatal koromban, mint a legtöbben közületek. Szerencsés vagyok, mert az akkor gazdaságilag középosztályba sorolható szüleim, mindent elkövettek, hogy amire szükségünk lehet testvéremmel azt sok munkával, de megteremtsék nekünk. Természetesen mentális neveltetésünkben is a tőlük legjobban telhető módon próbálták átadni azt, amit ők is a szüleiktől és környezetüktől kaptak. Ezek szerint éltem, úgy ahogyan teszitek azt ti is.

Mindig éreztem magamban a késztetést, hogy a gondolataimat megosszam másokkal, így nagyon fiatalon, 24 évesen egyéni önkormányzati képviselője voltam szülővárosomnak. Sokat már nem tulajdonítok neki, de akkor politikai értelembe balra voltam sorolva, mivel addigi életem során a környezetemtől ezt a programot kaptam. A politikai oldalak szerinti kategorizálást és megbélyegzéseket azóta másképpen értelmezem, időközben megértettem a politika valódi okát és célját, így az oldalak között tisztán látom a valódi (nem) különbséget. De akkor még „jó” fiú voltam és engedelmeskedtem a programnak, mint oly sokan a világban. Mihelyt átláttam a politikai érdekek szövevényes világát, azonnal „letapostam”, mert felismertem, hogy nem nekem lett kitalálva az a játék. Mára már a saját és családi életem kiteljesítésén kívül, kizárólag a nemzetem gyarapítása a célom, és a magyarság túlélésének segítése. E szerint viszonyulok családommal együtt a jelenünkhöz. Fordult a kocka és mára érettebben a politikai értelemben mai „szélsőségesnek” kikiáltott nemzeti oldalhoz tartozónak vallom magam. Ha eljön az ideje, fogok írni majd a politikai szélsőségekről és a legveszélyesebb un. „középen” állókról egyaránt. De most inkább visszatérve az előzményekhez, voltam nagy álmokat kergető kissé kapzsi és beismerem alkalmanként inkorrekt vállalkozó, mint egyébként oly sokan közületek, majd tönkre mentem. Elkövettem a hibát, hogy előbb politizáltam és aztán tanultam a politikáról, majd vállalkoztam és tönkrementem, csak azután tanultam a pénzről, gazdaságról és vezetésről. Persze ezeket ma már tapasztalatként értelmezem és nem kudarcként. Ma már minden kudarcot, egy újabb tapasztalatként élek meg és nem tragédiaként. 29 évesen külföldre sodort az élet és a kényszer és ekkor kezdődtek számomra az igazi változások. Természetesen nem arra gondolok, hogy a gazdag nyugaton jobbra fordult az életem, sőt ellenkezőleg, gyakorlatilag megjártam minden szintet a pokolba vezető úton, nyelvi, gazdasági és emberi okokból, de Laci barátomnak köszönhetően, merőben más gondolkodásmódot vettem fel. Ez a folyamat indította el bennem az információ éhséget és kezdtem magamba szívni a tudást. Rengeteget olvastam ezek után spiritualitásról és az emberi tulajdonságokról. Mikor az angol nyelvet már magabiztosan használtam, vettem a bátorságot és beiratkoztam az MIT nyílt távoktatási kurzusára, hogy makrogazdasági elméletet tanuljak, majd pedig később a Stone Bridge College szintén távoktatási szakára, hogy pszichológiát, majd kognitív- pszichológiát tanuljak. Az emberi elme határait innentől kezdtem feszegetni, így jelenleg hipnoterápiára képzem magam. Az iskolai szintű képzések során sajnos rá kellett jönnöm, hogy csak azokat az információkat, jól bevált programokat kapom meg, amiket mindenki más. De ez nekem már nem elég, így százas számban könyveket, jegyzeteket, publikációkat, igen több százat olvastam el elmúlt évek során, (ennek fontosságára majd a későbbiekben kitérek) mikro és makro-gazdaságról, a pénz elméletéről, az emberi psziché fejlődéséről és „állítólagos” működéséről és sok másról, ami mindig akkor jött elő, amikor egy újabb ismeret megszerzéséhez más területekről származó bővebb ismeretekre is szükségem volt. Így ez a sok információ mára már össze állt az elmémbe és összerakva a mozaikokat, kirajzolódott bennem az a világkép, amit hamarosan megosztok veled is.

Tőled kedves olvasó csak annyit kérek, hogy tárd ki az elmédet és a kezdeti fennakadásaidon túl, légy befogadó és ne bíráló, kételkedő vagy akadékoskodó mind addig, amíg nem érünk végére az éppen aktuális témakörnek. Én is sokat kételkedtem a frissen szerzett ismeretiben, de amikor összeállt a kép, már merően más szemmel láttam a körülöttem zajló eseményeket és hiszem, hogy ennek mára a tevékeny résztvevője is vagyok. Jelenleg én is ugyanúgy élek, ahogyan ti. Dolgozom a családom és magam fenntartásáért és szintén része vagyok a folyamatnak, de az elmémben már kristály tisztán látom, hogy hová tartok és mi a célom, ennek a felismerését szeretném neked is átadni.

Minden ismeretemet, legyen az elméleti fizika, közgazdaság, vagy spirituális és ezoterikus elméleti téma, igyekszem közérthetően átadni, hogy neked a téma megértéséhez ne kelljen információk tucatjait feldolgozni. Persze abban egészen biztos vagyok, hogy miután megérted a gondolat menetemet az aktuális témakörökben, magadtól fogsz majd információra éhes farkasként ugrani különböző könyvek vagy internetes blogok után, hogy csillapíthasd éhségedet. Ekkor már képes leszel felismerni a számodra valójában hasznos és haszontalan információt, így korántsem kell attól tartanod, hogy esetleg egy újabb rossz program kerülhet az elmédbe.

Mond el véleményedet a cikkről illogikus.blogspot.com
 

Újabb bejegyzés Főoldal

Illogikusan by G.Preda